Počet položek: 0 0,- Kč

Obchodní podmínky

Dodavatel - prodávající

  • VANCL sport s.r.o.
  • Horská 117, 543 02 Vrchlabí
  • Provozovna - prodejna: Horská 117, 543 02 Vrchlabí
  • Odpovědná osoba - Lucie Kobrová
  • IČO:  27488560 DIČ : CZ27488560
  • Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
  • e-mail: prodejna@vanclsport.cz 
    tel.:  +420 499 692 716

(dále jen „dodavatel“)

1. Objednání zboží

a) Přes e-shop: Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí  vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.

b) Telefonicky: Objedání zboží je možné provést také telefonicky na telefoním čísle  +420 499 692 716.

c) E-mailem: písemně na e-mail prodejna@vanclsport.cz V objednávce prosíme uvést přesný název zboží a volitelné parametry (barva, velikost, délka,...), Vaše jméno, příjmení a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a  zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést "osobní odběr".

d)  Veškeré zboží je možné si též osobně zakoupit v prodejně VANCL sport bez nutnosti předchozí objednávky. Ceny v e-shopu a kamenné prodejně se mohou lišit.

2. Možnosti platby

a) Hotově nebo kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně

b) Přepravcem GEIS

Dobírkou - platba v hotovosti či kartou řidiči přepravní služby
Převodem na účet na základě platebních údajů před dodáním zboží

3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží

a) Osobní odběr - prodejna Vrchlabí

b) Zaslání přepravcem GEIS - do 24 hod od odeslání po celé ČR. Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu

c) Zahraniční balík - Slovensko do 48 hod od odeslání na Vámi uvedenou adresu

4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí zboží

a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě

b) GEIS - zboží, kde je uvedeno SKLADEM, je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den (v případě, že je objednávka učiněna do 12:00 a formou dobírky). V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí Vaší objednávky. V případě platby předem se doba prodlužuje o cca 1 den. V ostatních případech dle informací u produktu.

Za nedostatky v doručování ze strany přepravců neneseme zodpovědnost.

Rozměrné zásilky (jako např. lyže) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě. 

5. Ceny dopravy a dobírky

a) Osobní odběr: v kamenné prodejně ve Vrchlabí - zdarma

b) Přepravcem GEIS

Dobírka 120 Kč
Převodem na účet 90Kč

Dobírka Slovensko 250 Kč

Doprava ZDARMA v rámci ČR je poskytována při nákupu nad 2 000 Kč.

Doprava ZDARMA na Slovensko je poskytována při nákupu nad 6 000 Kč.

 

6. Zrušení objednávky zboží

Zákazník má právo odstoupit od objednávky, což provede zpravidla písemnou formou. Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Objednávky s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 5 pracovních dnů od potvrzení ze strany prodejce (připravení k vyzvednutí), pokud se nedohodne jinak, automaticky stornovány. Stejně tak objednávky na platbu předem budou do 5 dnů stornovány, pokud nedojde k úhradě.

7. Servis lyží a montáž vázání

Pokud si zákazník přeje montáž a udá do poznámky v objednávce montážní údaje (délka skeletu boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost) zasíláme lyže s namontovaným a seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatky. Při nákupu lyží v kamenném obchodě je montáž prováděna obvykle na počkání. U některých modelů lyží je součástí prodeje sportovní servis v hodnotě 890 Kč, u všech lyží pak mazání v hodnotě 120 Kč.

8. Vrácení zboží / peněz

Zakoupené zboží je možno vrátit do 14 kalendářních dnů od jeho převzetí a to v případě, že jste běžný spotřebitel tedy nenakupujete zboží na IČO. Dle § 1829 občanského zákoníku zákon č. 89/2012 Sb. máte právo na odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č.89/2012 Sb. - občanský zákoník rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli doručeno odstoupení od smlouvy a vrácení zboží pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží by mělo být nepoužívané, nepoškozené a nesmí na něm být provedeny nevratné úpravy. V případě, že tomu tak nebude, je dodavatel oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, o čemž musí být kupující informován.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, zašlete nám, prosím, spolu se zbožím vyplněný formulář s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze vracíme zpravidla neprodleně po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží.

Formulář na odstoupení spotřebitele od smlouvy ke stažení zde ...

9. Reklamace

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží  standardně 24 měsíců. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní zákonné lhůtě. 

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu a vaše kontaktní údaje včetně čísla účtu.

2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem

Reklamační formulář ke stažení zde ...

10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz 

11. Ochrana osobních údajů
S Vašimi údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím  příslušným ustanovením zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a to výhradně k účelům sloužícím k vyřízení objednávky kupujícího a zpracování statistických dat.  Tato data, včetně údajů o nákupech chráníme před zneužitím, považujeme je za důvěrná a zavazujeme se je neposkytovat žádné třetí straně.

Informační oznámení:
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Copyright © eshop.vanclsport.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© eshop.vanclsport.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,- CZK